امریکایی یا فرانسوي هیچکدوم، کیل بیل یا جمیز باند

داشتم برای بچه پن کیک درست می کردم،درواقع مجبور شده بودم.چون هوس کرده بود تخم مرغ و آرد رو هم بزنه ، نمیدونم این لذت از کجا افتاده بود تو دلش، با اینکه یه تخم مرغ رو شکوند وسط آشپز خونه و خرابکاری، ولی ادامه دادیم، ، من کی باشم که بخوام برای کس دستی، لذتِ هم زدن رو ازش بگیرم، حاضر به اضافه کردن شیر و شکر هم نمیشد ،می گفت همین تخم مرغ و آرد، هی می پرسید خب این الان چیه من درست کرد، هی توضیح می دادم که این خودش چیزی نیست.چند تا فیلم از یوتیوب گذاشتم که بچه ها پن کیک می پزن و تزیین و این چیزا.در نهایت گفت پس تو دیگه بپز من کارتون ببینم. حین اینور اونور کردن، فکر می کردم کاش یه دوست پسر فرانسوی داشتم بهش می گفتم برام پن کیک درست کنه بعد اونم می گفت پن کیک آمريکا یی و لوسه و من بلدم کرپ نازک عالی برات درست کنم، منم قبول می کردم شروع می کردم رقصیدن دوروبرش با تیشرت بلند سفیدم، بعد هم رو کرپم خامه شکلاتی چوپان می مالید و بلّه*می گرفت و یام یام. *بلّه در واقع یه مدل لقمه گرفتن ترکیه که من عاشق بله ی نون پنیر گردو و هرچی بودم. ذهنم خیلی ایرانی و تاثیر فرهنگیه که دوست پسره اینو ازم یاد گرفته و کرپ فقط با خامه شکلاتی چوپان. حالا خیلی هم خیالی نبود یه پسری واقعا یبار گفت پن کیک فلانه و برات کرپ درست می کنم. بعد دیگه ندیدمش.خیلی عجیب بود گاهی زیر لب ترانه فرانسوی می خوند یا یه چیزایی می گفت ولی هیچ وقت هم نگفت فرانسه بوده ولی بعد فهمیدم بوده.

Comments

Popular Posts