قرارت چیه؟

قرارت چیه؟ October 27, 2017 دیروز یه حرفی شد اومدم اومدم بعد از مدتها با یکی از مولانا و شمس بگم گفتم دقیق یادم نمیاد جمله هه چیبود ولی برداشت من یا کلیتش فلان.که پسره که دومین بار بود میدیدمش و بار قبل شب قبل ساعت یک نصفه شب تو تاریکی سلام کرده بودیم فقط ،گفت اگه یادت نمیمونه چیه برای چی میخونی برای اینکه بگی میخونی؟ تا قبل چیزی گفتن من دوست مشترکمون گفت نه باباااااا اصلا حرفی نمیزنه،من؟تو همین زمان کوتاه دلم شکست و فکر کردم اه که چه دیگه حوصله ی معاشرتای اینجور که حالا تازه یارو بخواد جاج کنه رو ندارم یعنی اصلا کلی از گفت و گو هام با آدما در چرت و پرت و مسخره بازیو روزمرگی ها شده چند نفری هم که حرفاشونو دوست دارم بیشتر میشنومشون یکیشون بابای هایکو که گفت و گو هامون یادم میمونه و انگار ده روز یبار برم پیش یه استادی تمام راه برگشت بهشون فکر میکنم . جدا از اینا شب به خودم گفتم خودت که میدونی بدون تمرکزی ،نمیخوای کاری کنی؟با حوصله تر بخون آرومتر راه برو شمرده تر حرف بزنو غذا بخور ، مگه چند سالته که جمله ها یادت بره خود واقعیتشم باید یادت بمونه اصلا شاید برداشتت اشتباه بوده مثل چند باری که بحثتون میشد و بعد معلوم میشد تو خود جمله ها یادت نیست و دریافتت هم چیز کج و کوله ای بوده .

Comments

Popular Posts