مهره ی بازیکن

مهره ی بازیکن شماره ۱۳۶۹۱۵۹۴۵لاک سرخ بزند. November 16, 2017 انتظار فیکس شدن لاک اینطوریه که فکر میکنی دیگه هرگز نمیتونی با خیال راحت از انگشتای دستت استفاده کنی بی اینکه اون لایه ی رنگی نرم رو ناخنات ردشو جایی بذاره و خب همه ی این فکر ها و نگرانی در اندازه نهایتا یک ربع طول میکشه ،وقت منتظر بودن هزار تا کار به ذهنم میرسه و پیش میاد گوشیمو بردارم مسیج بدم به فلانی بگم بهمان کار چیشد یا اون کتاب صفحه بیستوچهارش چه جمله ای علامت زدم یا دستمال کاغذیم میفته زمین یا دماغم میخاره یا یه چیزی میره تو چشمم و همین وقتاست که فکر میکنم ما تو یه زمین بازی مسخره ایم و حالا من مهره ای ام که باید لاک بزنه و رقیب بازیکن من داره با این مسخره بازیاش کاری میکنه که از امتیاز بازیکن من کم شه فقط من نمیدونم بازیکن بازی دهنده من انقدر کول و بیخیال و بخنده یا رقیباش انقدر لوث و مسخره و متقلبن که من هی تو زندگیم مسخره بازی پیش میاد.

Comments

Popular Posts